søndag den 24. maj 2009

Victory

Her er en lille melodi i anledningen af - tja - af at jeg føler mig i godt humør! :) Igen er det med Kool and the Gang, men for en gangs skyld er videoen ikke fra Youtube, men fra Daily Motion. Så det bliver et lille eksperiment samtidigt for at se om det går gidningsløst med at putte den på bloggen.



Sangen, Victory, gør mig i godt humør, og minder mig om alle mine egne personlige sejre igennem tiden, og dem der forhåbentligt kommer i fremtiden. Den handler om at gøre sit ypperste, og når man gør det, så får man også sejren i land. Mere optimistisk tror jeg ikke jeg kan blive mht. det at sejre. Håber i alle fik lyst til at fejre jeres egne personlige sejre.

Mand hvor ville jeg ønske jeg kunne danse som Kool and the Gang kan. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar