søndag den 24. maj 2009

Kool and The Gang


Så fandt jeg mit Album med Kool and the Gangs, greatest hits frem igen. Dets fulde titel er forresten Get Down On It: The Very Best of Kool & The Gang. Jeg prøvede at se hvor ridsen var og jeg kunne ikke se den. Derimod kunne jeg se to store fedt finger pletter. Dem har jeg nu renset bort og lytter til Albummet, indtil videre uden at det hakker. Så måske er mit problem løst.

Der findes simpelthen massere af gode numre på dette album. Jeg nævner i flæng numre som Get down on it, Celebration, Victory og naturligvis den romatiske Cherish. Hvis man ikke allerede har dette album i sin samling, og man godt kan lide Kool and the Gang, så kan jeg varmt anbefale at man anskaffer sig det. Lige nu sidder jeg ialtfald og lytter til det og det har jeg tænkt mig at gøre en hel del af denne eftermiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar