torsdag den 21. maj 2009

Ray dee ohh


Sidder netop nu og lytter til Ray Dee Ohh, All the Hits.

Det er et kærkomment gensyn. Jeg lyttede rigtigt meget til denne CD dengang jeg gik på universitetet, og på et tidspunkt var det en fast del af min rutine at sætte stereoanlæget til at spille netop Mandags-stævnemøde, som en slags "vågn op dagen er igang" kampsang. Det satte mig altid i et godt humør og gjorde mig klar til at møde verdenen. Det virker også nu, jeg sidder og bliver i bedre humør mens jeg lytter.

Der er også rigtigt mange andre gode sange på CD'en, som dengang var min kærestes. Nu har jeg selv skaffet mig den, og det fortryder jeg heller ikke. Det eneste jeg måske fortryder er at det tog mig godt og vel 10 år at skaffe den selv. Ok, overdrivelse fremmer forståelsen. Men det føles som længe siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar