fredag den 22. maj 2009

Alle Andre Si'r

Ja, man skulle vel ikke andet end at kaste et blik på CD'en med News, før jeg ialtfald genkendte navnet på en af sangene. Nemlig Alle Andre Si'r. Da den er tilgængelig på youtube, så skal man heller ikke være et geni for at regne ud at den ville blive linket til her:



Det er et udemærket nummer som fortjener at blive hørt mindst en gang. Så hvad venter du på! Den handler om forelskelse, som så mange andre sange. Især kan jeg godt lide afslutningen på sangen, der ligesom er en melodi i sig selv. Her er teksten til Alle Andre Si'r:

Regnen mod min rude
åh, så langt langt fra dig
som er et sted derude
og så tæt tæt på mig

Som en stjerne i natten
i det klare måneskin
som en stjerne i natten
nu hvor regnen sætter ind

Og jeg sidder alene tilbage
kolde efterårsdage
fuld af alt det go'e du sagde
kyssene du ga'

Alle andre si'r du ikke er noget for mig
men jeg' er ligeglad med hvad de si'r om dig
for jeg ved - for jeg ved, det er kærlighed
det er kærlighed - jeg ved det' kærlighed

Alle andre si'r at jeg ska' passe på
men nu har jeg kun mit hjerte at stole på
for jeg ved - for jeg ved, det er kærlighed
det er kærlighed - jeg ved det' kærlighed

Regnen mod min rude
og jeg lytter efter dig
som er et sted derude
og så dybt dybt i mig

Som en stjerne i natten
i det klare måneskin
som en stjerne i natten
nu hvor regnen sætter ind

Og jeg sidder alene tilbage
kolde efterårsdag
fuld af alt det go'e du sagde
kyssene du ga'

Alle andre si'r du ikke er noget for mig...

Alle andre si'r at jeg ska' passe på...

Ligemeget hva' jeg hører
Ligemeget hva' der sker
ligemeget om du kommer tilbage mer'

Alle andre si'r du ikke er noget for mig...

Alle andre si'r at jeg ska' passe på...

Jeg kunne ikke finde teksten (lyrics'ne) online nogen steder, så jeg har tastet dem ind fra CD'ens cover. Det er dog ikke CD'ens (Sort på hvidt) bedste sang, synes jeg.

Den ære tilfalder Falder for Dig, hvis i spørger mig. Det er den der jeg har hørt igen og igen. Den kan man imidlertidigt ikke finde nogen steder på nettet, i en version jeg kan linke til, der ikke koster jer noget. Hvis man er helt vild efter at downloade den, lovligt, tror jeg at jeg så den kun kostede 8,- ... hvilket jo ikke er nogen bondegård.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar