lørdag den 23. maj 2009

Just the way you are?

Som nogen af jer måske ved, eller har kunnet læse ud af bloggen, så er jeg Billy Joel entusiast. Det betyder at jeg har (haft) alle Billy Joels udgivelser, alle hans albums. Jeg er i processen med at få genopbygget samlingen, efter at alle mine LP'er blev smidt ud... sammen med min pladespiller... en længere historie, og den får i ikke lige nu.

Derimod får i nu lidt af en sjældenhed, nemlig en alternativ Billy Joel indspilling, af ham selv sammen med Sesame Streets, grouch. En grouch er en der altid er sur. Så sangen skulle naturligvis ændres lidt til ære for grouch'en. Samtidigt med at det er Billy Joel der spiller den er han sammen med en skuespillerinde, der er døv. Man skal være en stor fan for at være Billy Joel fan og døv samtidigt, men det viser i mine øjne lidt om tekstens kvalitet.



Teksten får i ikke her, den må i lytte jer til... og i er velkomne til at smile undervejs. Det gør jeg ialtfald. "I took the bad times, I'll take the worse times" en genial omskrivning af originalen ;) Originalen er der sikkert rigtigt mange af jer der kender... Den kan i få imorgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar