fredag den 22. maj 2009

3 nye CD'er


Var ude at købe ind, og på vejen lå der en læsehesten (brugt & nyt i alt fra bøger til DVD'er). Jeg smuttede derind og håbede lidt at finde Dodo and the dodos samlede hits eller sådan noget i den stil. Jeg fandt også noget, men ikke noget med Dodo and the dodos.

I stedet var der en CD med News, som hvis jeg ikke husker helt galt var en popgruppe fra Birkerød (eller er det bare noget jeg bilder mig ind?). Der er jeg jo vokset op, så sagen var klar den skulle jeg have. CD'en hedder Sort på Hvidt. Så nu er der dømt nærlytning... Engang imellem så er der jo et nr. eller to man falder over som virkelig er i ens smag. En skjult perle, om man vil.

Desuden fandt jeg en CD med Moonjam, songs for saxophone. Min Billy Joel samling er efterhånden komplet igen. Jeg har købt The Nylon Curtain, igen. Ikke en af hans bedste Albums, men når man er fan kan man lige så godt have det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar