søndag den 24. maj 2009

Get down on it

Normalt synes jeg at live versioner af sange egentligt er noget ringe i forhold til originalerne. Derfor vil i ikke normalt se mig poste live versioner af sange. Så til dem af jer der bare elsker live versioner - tough luck. Idag vil jeg dog gøre en undtagelse, mest fordi den originale version ikke er til at finde på youtube.



Jeg har nu et stykke tid været rigtig ærgerlig over at der er kommet en ridse i min Kool & The Gang opsamling. Det har gennem længere tid været noget musik der kunne bringe mig i godt humør, især Get down on it. Denne her version af sangen og melodien, taget fra en DVD synes jeg imidlertidigt godt om. En anden version jeg fandt på youtube lød som om instrumenterne havde taget speed... der var ialtfald skruet godt op for tempoet og oktaven var lige det højere end jeg var vant til at høre... så den version blev det altså ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar