torsdag den 4. juni 2009

Who's zoomin who?

Jeg tog en quiz idag på facebook, hvor man skulle genkende diverse forskellige 80er sange. Og det sidste spørgsmål involverede hvem der havde lavet who's zoomin who?. Mit svar var klart, Aretha Franklin. Og så havde jeg bare sådan en lyst til at høre den... og jeg søgte på Youtube, og på google video, og fandt kun en live version... hvilket jeg synes var lidt ringe. Men så faldt jeg over Grooveshark.. og her er sangen altså, uden video.





Jeg kan godt lide begyndelsen på sangen. Det er bare noget godt over det. Dertil kommer naturligvis Aretha Franklins stemme, den er der vist ikke nogen der kan have noget imod. Teksten, indeholder en masse slang, f.eks. alene titlen: Who's zoomin who, som egentligt betyder hvem narrer hvem. Nå men nyd sangen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar